Sýrařská franchisa Boutique Gurmán hledá nové franchisanty v Čechách a na Moravě

Sýrárny Boutique Gurmán jsou připraveny splnit i ty nejnáročnější gurmánské představy svých zákazníků. Nabízí špičkové sýry staré i mladé, kravské, kozí i ovčí, s plísní či různými příchutěmi, které sýraři dováží z Holandska i dalších zemí Evropy.

Chcete také Vy nabízet svým zákazníkům sýry a delikátní pochoutky z celé Evropy?

S franšízou Boutique Gurmán máte úspěch zaručený. Franšízor Vás naučí, jak se k sýrům a dalšímu zboží chovat, jak ho uskladňovat a hlavně, jak vše nejlépe prodat!

Boutique Gurmán nabízí zboží, které se nedá zakoupit v běžné obchodní síti!

A právě nyní chce tato úspěšná sýrařská franšíza z Moravy expandovat do českých měst. V hledáčku má aktuálně Prahu, Pardubice, Liberec či Mladou Boleslav!

V regálech má luxusní delikatesy, jako například lanýže, sušené klobásy, teriny, istrijský domácí pršut, olivy, olivové oleje, těstoviny, čokolády nebo kvalitní čokoládové krémy. Sýrárny nabízí i víno z Moravy, Francie, Itálie či Španělska.

Hlavní filosofií konceptu Boutique Gurmán je mít prodejny, do kterých se budou zákazníci rádi vracet!

Zákazníci se do Boutique Gurmán vrací nejen pro kvalitní a špičkové zboží, ale i proto, že zde najdou milý a ochotný personál. Ten umí poradit, doporučit a dá vždy i ochutnat, aby si nikdo nekupoval kočku v měchu, ale mohl si v klidu vybrat ten či onen sýr, který sýraři na přání  zákazníka mouhou také zabalit do dárkového balíčku či koše. Boutique Gurmán také připravuje obložené mísy či velice oblíbená zrcadla.

Hlavní devizou našich obchůdků je, že v nich prodávají odborníci. Vyškolený personál, který dokáže popsat zboží a doporučit kombinace sýrů a vín. Boutique Gurmán pořádá rovněž veřejné degustace, připravuje cateringy, nabízí dárkové koše a balíčky na míru, doplňuje strategii konceptu manažerka Boutique Gurmán Zuzana Hurníková.

***

Chcete získávat nápady podnikání?

***

Máte v plánu začít podnikat a hledáte konkrétního partnera?

***

Boutique Gurmán nabízí sýry například slavné restauraci U Tlustých v Lednici.

Ta je známá svou špičkovou gastronomií, díky níž ji Zdeněk Pohlreich zařadil mezi tři nejlepšími podniky z pořadu Ano, šéfe!

A jaké další výhody získáte, pokud se přidáte k franšíze Boutique Gurmán?

Boutique Gurmán Vám nabízí zavedenou značku. Můžete tak mít za krátký čas úspěšnou prodejnu bez dlouhodobého budování pověsti. Dále Vám Boutique Gurmán:

  • poradí, kde obchod otevřít a jak ho zařídit
  • vyškolí Vás a také Váš personál, jak se k sýrům a dalšímu zboží chovat, jak ho uskladňovat a hlavně, jak vše nejlépe prodat
  • dodá sortiment zboží za zvýhodněné ceny
  • pomůže s marketingem i propagací prodejny (navrhne inzerci v médiích, dodá návrhy inzerce, letáků a jiných propagačních materiálů, zajistí propagaci ve firemních novinách Vemena a na stránkách www.vemena.cz, pomůže Vám se zakládáním profilu na Facebooku a Googlu +)
  • vytvoří virtuální prohlídku klasickou a v případě zájmu i prohlídku Google+
  • zajistí vše potřebné, co k sýrové speciálce patří.

Franšízingové podnikání je mnohonásobně bezpečnější než podnikání na vlastní pěst. Předáme totiž mnoho zkušeností. Ukážeme franšízantům i chyby, jichž je třeba se vyvarovat. Máme tým lidí, který je ochotný a schopný řešit nenadálé i krizové situace. Inspirujeme sýraře, aby byly obraty co možná největší,“ doplňuje výhody podnikání s franšízou Boutique Gurmán Zuzana Hurníková.

A jaké požadavky bude mít Boutique Gurmán na Vás jako franšízanta?

Franšíza Boutique Gurmán je tu pro všechny podnikavé lidi, kteří chtějí stát na vlastních nohou. Je určena všem, kteří rádi a dobře jí. Baví je gastronomie a jsou nadšení z kvalitních potravin.

Boutique Gurmán očekává od svých franšízantů:

  • potřebné finanční zázemí
  • ochotu spolupracovat
  • kladný vztah ke gastronomii.

Zkušenosti s prodejem jsou u franšízy Boutique Gurmán výhodou, nikoliv však podmínkou.

Do kterých měst hledá franšíza Boutique Gurmán nové zájemce?

Na Moravě se této franšíze daří velmi dobře, a proto se rozhodla expandovat do Čech. Zájemce o franšízu hledá pro města Praha, Pardubice, Liberec či Mladá Boleslav.

Vhodným místem pro prodejnu Boutique Gurmán je město nad 20 000 obyvatel.

Samotnou prodejnu je nejlepší umístit v centru, kde se dá dobře zaparkovat a kde je velký pohyb lidí. Sýrárny úspěšně fungují i v nákupních centrech.

Ve větším městě může být franšíz více. Například Ostrava má tři úspěšné prodejny, které si nekonkurují, ale naopak si navzájem pomáhají a vychází vstříc. Vždy ale záleží na domluvě s daným franšízantem. U menších měst typu Vsetín, Nový Jičín nebo třeba Karlovy Vary je územní exkluzivita samozřejmá,“ vysvětluje exlusivitu místa Zuzana Hurníková.

A jak velká investice Vás jako potenciálního zájemce o franšízu Boutique Gurmán čeká?

Cena franšízové licence je 100 000 Kč. Je však potřeba brát v potaz další náklady související s vybavením prodejny, jejíž doporučená velikost je do 50 m2 . Jedná se především o:

  • vybavení prodejny nábytkem (záleží na velikosti prodejny a druhu dřeva, které externí stolař použije) ve výši cca 200 000 Kč
  • pokladna a pokladní systém + účetní program Duna ve výši cca 36 000 Kč
  • chladící box ve výši 35 000 – 40 000 Kč
  • první závoz zboží při velikosti prodejny do 50 m2 – sýry, vína, pochutiny, profi náčiní firmy Boska, obalové materiály, dárkové koše, letáky a vizitky ve výši 300 000 Kč.

Dále je třeba počítat s investicemi na výmalbu, klimatizaci, polepení výloh i umístěním loga nad prodejnu.

.

Chcete vědět více o podnikání s touto značkou?

anebo

Kontaktujte přímo zástupce značky:

.