Makarun Spaghetti and Salad, úspěšný fast food s mottem chutně a zdravě, hledá Master-franchisanta pro ČR

Aktuální podnikatelská příležitost:

Franchising koncept Makarun Spaghetti and Salad hledá v ČR Master-franchisanta a nové franchisanty pro budování sítě

Franšíza Makarun Spaghetti and Salad je v současné době největší sítí bister typu spaghetteria v Polsku. Vznikla v roce 2012 a její nosnou myšlenkou je dodávat lidem pokrmy restaurační kvality v podobě rychlého občerstvení přímo v bistru nebo zabaleného na cestu v boxu „take away“. 

 

Zdravý fast food Makarun Spaghetti and Salad s restaurační kvalitou pokrmů míří do Česka

Idea stravovacího zařízení Makarun Spaghetti and Salad zapadá do populárního trendu rychlého občerstvení, který se však od běžných fast foodů odlišuje zejména tím, že kromě vynikající chuti je orientován na zdravé a vysoce kvalitní potraviny. Do České republiky tato franšízová značka přilétá jako další vlaštovka se zdravější podobou „fast foodové gastronomie„  a věříme, že spolu s několika dalšími koncepty přispěje ke změně vnímání fast foodu coby smažených polotovarů a trh rychlého občerstvení oživí o zdravější a kvalitnější pokrmy.

Kde se zrodila myšlenka propojit výhody rychlého občerstvení s jídly restaurační kvality? 

Amarun franchising take-away spaghetti

První bistro Makarun Spaghetti and Salad bylo založeno v blízkosti areálu jedné z hlavních technických univerzit v Krakově. Díky profesionálně vybrané lokalitě a kvalitě  pokrmů restaurace získala obrovskou oblibu nejen mezi studenty. V krátké době Makarun změnil vnímání tradičních zařízení rychlého občerstvení díky zavedení restaurační kvality jídla do bistra typu „take away“. Idea vzájemného propojení kvalitních výrobků, těstovin z italské tvrdé pšenice a tradičních omáček, uvařených podle původních receptur, s rozumnými a konkurenceschopnými cenami, se stala vlajkovou lodí značky. Rychlý nárůst popularity „makarunů“ způsobil otevření dalších dvou bister v Krakově.

První franšízové úspěchy na sebe nedaly dlouho čekat

Úspěch značky vedl k ideji franšízového systému. V roce 2013 byl vytvořen vlastní systém, díky němuž bylo v roce 2016 otevřeno 16 prodejen v celé zemi na bázi franšízingu.

První franšízová jednotka byla otevřena v roce 2013. V průběhu pár let značka  Makarun Spaghetti and Salad každoročně rostla. V roce 2016 firma Makarun dosáhla dalších úspěchů – otevřela 8 stravovacích zařízení a plánovala otevření dalších pěti. V poslední době značka úspěšně expanduje dál a pokrývá také tržní potenciál nákupních center.

V roce 2016 franšíza Makarun Spaghetti and Salad obdržela prestižní cenu Food Business Award za kategorii „Fast-food“ a navíc získala zvláštní vyznamenání v kategorii  „Efektivní vývoj značky“.

franšíza Makarun Spaghetti and Salad

Skvělý produkt, špičková kvalita a obliba spotřebitelů posiluje značku Makarun, roste její význam v oboru gastronomie, díky čemuž snadno získává další franšízanty i významné klienty

Pozitivní reakce na značku jsou nejen ze strany spokojených řadových zákazníků, oblibě se těší také u velkých obchodních partnerů (leteckých a dopravních společností), ale také u spolupracujících franšízantů. Jde to vlastne ruku v ruce. Díky rostoucí popularitě značky Makarun a rostoucímu podílu společnosti na polském trhu, je nyní získávání franšízantů a otevírání nových poboček, fast-foodů, snadné. Noví potenciální franšízanti vidí, že pobočková síť „špageterií“ v celé zemi roste, v některých městech se poměrně slušně uživí i několik franšízových provozoven najednou, že je o jejich pokrmy zájem, a proto se otevření nových poboček neobávají.

Příklad velmi plodné spolupráce s franšízou Makarun Spaghetti a Salad uvádí franšízantka Ewa Ziemnicka-Birch, která je nyní majitelkou dvou poboček:

5

„Rozhodla jsem se spolupracovat se sítí Makarun kvůli jejímu dynamickému rozvoji a možnostem, které nabízejí franšízantům. Důkazem toho je taky skutečnost, že po 9 měsících od začátku spolupráce otevírám další podnik pod touto značkou. Nabídka další spolupráce v podobě další franšízové restaurace Makarun byla pro mě velmi atraktivní. Protože jsem si provoz podniku ověřila během své takřka roční praxe a všechno funguje jak má – profitujeme, jídlo, které nabízíme klientům chutná – takže víme, že po tomto druhu rychlého občerstvení existuje poptávka, rozhodla jsem se pustit se do otevření další fast foodové restaurace se zdravým jídlem Makarun. Myslím si, že úspěch sítě vyplývá mimo jiné také z toho, že nabízíme produkt, který je představuje nové a nevídané řešení v oblasti gastronomie. Těstoviny s omáčkou prodávané v malých krabičkách na cestu („take away“) lákají zákazníky, což dává možnost řízení atraktivního byznysu“.

Výsledkem rostoucího významu značky na polském trhu je spolupráce s významnými mezinárodními společnostmi jako je letecká společnost WizzAir, řetězec supermarketů Kaufland nebo evropský dopravce LuxExpress.

***

Chcete získávat nápady podnikání?

***

Máte v plánu začít podnikat a hledáte konkrétního partnera?

***

Možnost příhraniční franšízy s nízkými investičními náklady, rychlou návratností investice a silnou pozicí značky

Rychlý růst sítě na polském trhu vytvořil základ pro plán expanze do zahraničí. Nyní značka plánuje zvětšit rozsah činnosti prostřednictvím vstupu na mezinárodní trhy. Mezi hlavní výhody spolupráce patři nízké investiční náklady (25–50.000 EUR), rychlá návratnost investice po pouhých 18 měsících a silná pozice značky, což zajišťuje stálý přísun mnoha zákazníků.

Značka Makarun Spaghetti and Salad nabízí velmi výhodnou nabídku na koupi Master Franšízy, která garantuje frachisantovi možnost otevření libovolného počtů podniků bez rizika vzniku hospodářské soutěže. Další výhodou Master Franšízy jsou, ve srovnání s výhodami plynoucími ze spolupráce, relativně nízké náklady, jež závisí na velikosti města. Pohybují se v rozmezí od 50.000 do 70.000 EUR.

Značka Makarun poskytuje do detailu vypracovanou profesionální podporu svých franšízantů, počínaje pomocí při výběru umístění provozovny, podporou po celou dobu jeho provozu konče. Doporučujeme strategicky výhodná místa vedle hlavních ulic, kterými prochází velký počet lidí, a v blízkosti nákupních center, což zaručuje pevný zájem mnoha zákazníků. Výběr lokality a know-how poskytované zakladateli zaručuje rychlé a spolehlivé zisky.

.

Chcete vědět více o podnikání s touto značkou?

anebo

Kontaktujte přímo zástupce značky:

.